19 Ocak 2017 Perşembe

Günaydın! :)

Ilık suyumu aldım bir yandan içiyorum bir yandan da bu yazıyı yazıyorum. Evet ılık su.. 

Bu sabah şiddetli bir boğaz ağrısıyla uyandım. Birkaç gündür hasta olan kardeşimden bana geçmişti artık:( Bu sene maşallah bana hasta olmuyorum diye sevinirken bu ikinci hastalığım. Normalde senede bir kere gelip giden hastalık ikinci defa uğradı sağ olsun:)

Her yutkunuşumu hissettiğim,boğazıma sıktığım ilacın etkisi geçtikçe hayatımı sorguladığım bir gün:) Acıdan konuşamadıkça da elime vuruyor haliyle. Yazasım geldi:)

Boğazım adeta "Sen daha dur,bugün ayakta olduğuna bakma,yarın seni bir güzel yatıracağım." diyor:)) Hastalığım hep bu seyirde gider. İlk gün boğaz ağrısı,diğer günler yatış. Ben de kaderime mahkum, olacakları bilerek bekliyorum ve önümüzdeki bir haftayı en az hasarla atlatmak istiyorum:))

Madem bugün eve mahkumum ben de kanaviçe yaparım, kitabımı okurum, belki bir film izlerim. Müzik açtım şimdi de mis gibi. Unutturuyor her şeyi valla:) Durun buraya koyayım da siz de dinleyin:)

Sağlık önemli efendim. Dikkat edin kendinize:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder