16 Ocak 2017 Pazartesi

Merhaba Pazartesi! :)

Pazartesi gününe uyanıp da kendini bomba gibi hisseden var mı?:)) Ben bugün sabah saatlerinde kursta olmam gerekirken 5 tane kurduğum alarmı bile duymayıp uyuyakalınca gidemedim haliyle. Güne yine de çok geç başlamadım ama havanın basıklığından galiba, kendime gelemedim bir türlü.

Bir süre miskinlik yaptıktan sonra günüm boşa gidecek diye telaşlanıp kalktım hemen. Madem evdeyim,biraz kelime ezberleyeyim dedim. Aldım kahvemi sıcacık, açtım bir türlü ezberleyemediğim caanım kelimelerimi,deyimlerimi ve atasözlerimi,başladım notlarımı almaya:)

Dolayısıyla bugünkü çalışma planımı yerine getirmenin haklı gururunu yaşıyorum şu an:) Az sonra önceden indirmiş olduğum dinleme sınavını da telefonuma atıp biraz dinleyeceğim ki kulak aşinalığım olsun. Testleri çözmeye başladığımda zorlanmayayım:)

Madem daha günün bitmesine çok var, ben biraz daha çalışayım sonra da kendime zaman ayırırım~


Mutlu haftalar herkese!♥

2 yorum:

  1. ne kadar çalışırsan çalış kendine zaman ayırmayı da unutma ! :)

    YanıtlaSil