20 Şubat 2017 Pazartesi

Aksiyon mu?



Merhabalar, sizlere hayatında oturup aksiyon filmi izlememiş -daha doğrusu izleyememiş- biri olarak bugün sinemada John Wick izleyişimi, ya da izleyemeyişimi kısaca anlatmak istedim:D

Arkadaşımla sinemaya gitmeye karar verdik bugün. Onun da aklında bu filme gitmek varmış zaten. Dedim hadi gidelim. Bana da değişiklik olur. Hiç izlemedim çünkü bu tarz bir filmi başından sonuna kadar. Bazı hassas noktalarım var filmlerle ilgili. Mesela silahın vücuda değil de kafaya sıkılması, dövüş sırasında birinin kolunun kırılması, bıçağın bacağa,ele,boyna saplanması, bir de iğne ve türevleri sahneleri. Gerçi iğnenin aksiyonla pek alakası yok ama bu da dayanamadığım bir başka sahnedir:))

Sessizlik sırasında ani silah patlamalarına sıçrayarak ve yukarda bahsettiğim sahnelerde gözümü kapatarak geçirdim yaklaşık iki buçuk saati. Tabii bu benim aksiyon filmi izleme tarzım,arkadaşım hiç gözünü kırpmadan ve sıçramadan izledi zira tüm filmi:)) Yanında sürekli sıçrayan ve bazı sahnelerde gözünü ve kulağını tıkayan biriyle film izlemek nasıl bir duygudur acaba bilemiyorum. Umarım yine de keyif almıştır diyerek buradan özür dileyeyim ben :D

Ama aksiyon sevmeyen biri olarak bile sevdim filmi. Bu tarz filmlerin takipçisi değilimdir ben ama çok fazla seveni varmış zaten filmin. Ya da başrolün mü demeliydim? :) Devam filmini izler miyim? Tabii ki izlerim:)) 

Hatta birinci filmini izlememiştim dur onu da izleyeyim ben.

Bir de hiç sinemada korku filmi izlememiştim. Onu da deneyeyim bir gün:)

Bunlar da bana not olsun:)

Mutlu haftalar~






9 yorum:

  1. benimde tarzım olmayan ama merak ettiğim bir film, galiba gideceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidin tabii, her filme şans vermek gerekiyor:))

      Sil
  2. Bu film ile ilgili yaptığım 2. yorum olacak bu.. İlki gayet iyiydi ikincisi de öyleymiş, mutlaka gitmek lazım. Çok samimisiniz, içinizden gelerek yazmış olduğunuz çok belli. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel bir yorum:) Ben Teşekkür ederim😊

      Sil
  3. john WICK ilki tek kelimeyle harikaydı. 2.sini sabırsızlıkla bekledim. Kızımı bırakacak yer bulduğum ilk fırsatta izleyeceğim :) Sizin yazınızda da belirttiğiniz gibi aksiyon filmi sevmediğinizden,tarzınız olmadığından böyle izlemiş olmanız normal ;) Yazınızı keyifle okudum. Sanki birlikte izlemişiz gibi geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkini beğendiyseniz bunu da en kısa zamanda izleyin beğeneceksinizdir😊 Tarzım olmadığı halde etkilendim filmden:)) Teşekkür ederim güzel yorumunuz için💕

      Sil
  4. Teşekkürler:) Tabii ki😊

    YanıtlaSil
  5. Salamlar. Mən də aksiyon filmlərini çox sevməyənlərdənəm. Amma elə sizin kimi baxa bilmirəm deyil sevmirəm. Anam heç vaxt izləyə bilmir bu cür filmləri. Baxarkən tez-tez ah - vah edir, qalxır oturur, sonra da film yarı olmamış əli köksündə "qəlbim dayanmır, siz necə izləyirsiniz ey belə kinoları?" deyib gedir :)) Ona görə çox yaxşı anlayıram sizi. Sevgilər.

    YanıtlaSil
  6. Senaryo çok berbat.İlk defa senaryosu kötü olup sahnesi başarılı bulduğum baş yapıttır bana göre.Seri bir şekilde ve abartı payı hiç olmayan hissettiren budur sanatçı oyuncu.

    YanıtlaSil