30 Mart 2017 Perşembe

Bir Yudum Kitap♡

Merhabalar!~
Hayırlı kandiller:)
Bol bol dua edelim, şükredelim bugün de:) Dualarınızda beni de unutmayın olur mu?:) Ben hepimize de dua ediyorum:) 

Bugün sizinle bir şey paylaşmak istiyorum:) 

Her sabah mail adresinize hikaye, roman ya da şiirlerden kısa yazılar yollayan e-posta servisi,bir yudum kitap:) Uyandığınızda çayınızı, kahvenizi içerken okuyabileceğiniz kısa pasajlar gönderiyor:)
Twitter'da bir paylaşım sayesinde görüp ben de üye oldum. Bizden istedikleri tek şey ismimiz ve mail adresimiz:) Proje tamamen ücretsiz:)

Her gün acaba bugün ne yolladılar diyerek bakıyorum mailime:) Eğer yazı ilgimi çekerse kitabı merak ediyorum. Yeni hikaye ve romanlarla tanıştırıyor bizi yani aynı zamanda:)
Bu da gönderdikleri bir mailin küçük bir kısmı:)
Linkini de bırakayım şuraya:) → biryudumkitap

Mutlu akşamlar! :)

4 yorum:

  1. Uzun zamandır var bu uygulama bende ilk başlarda ben de hevesle acaba bugün ne var derdim, okurdum incelerdim. Sonra ne oldu tahmin etmen zor değil :) sürekli maile bakmaktan usandım. artık birikmiş maillerden arada okuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de ne zamandır var ama sıkılmadım ya😊 Bakalım şu ana kadar iyi anlaştık😁

      Sil
  2. Güzel bir uygulama ama benim gibi tembeller için zor bir durum mail durumlarım :) İçler acısı yine,de bakılabilir yada tavsiye,de edilebilir teşekkür ederim öneri için :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim😊 Zaman zaman olsa da bir iki cümle bile iyi gelebilir insana😊

      Sil