22 Mart 2017 Çarşamba

İşaret Dili Öğreniyorum! :)

Merhabalar:)) 

Keyifler nasıl? Ben iyiyim çok şükür. Birkaç haftaya daha iyi olacağım inşallah. Güzel haberler almak istiyorum, güzel günlere uyanmak:) 

Neyse efendim ben konuya geleyim:) Ne zamandır bir işaret dili kursu bulsam da gitsem diyordum. Aslında uzun süredir düşünüyordum ama erteliyordum hep. Gülçin'den öğrenirim zaten diye de biraz boşluyordum açıkçası. Yok, arkadaşla çalışılmıyor. İkimiz bir araya geldiğimiz zaman çocuk gibi aklımıza gelen şeylere gülmekten, "dur dur bak hatırladın mı şu olayı?" diye bir şeylerden bahsetmekten çalışamıyoruz:)) Ama ondan gördükçe benim de ilgim arttı. Bu sefer tembellik yapmadım ve kursa başladım:) Gençlik merkezi'nin işaret dili kursuna gidiyorum şu an.

Ne zaman yeni bir ortama girsem gerilirim. Buraya da çok gergin gittim ama beklediğimden çok daha sıcak bir ortam vardı:) Hatta geçen hafta film etkinliği yaptık:) 
Benim Dünyam filmini izledik. Ne zaman izlesem ağlatıyor, tabii bu sefer sınıfça ağladık :')


Sadece hafta sonları oluyor, başlayalı 3-4 hafta oldu:) Daha gittiğim ilk hafta işitme engelli iki kişi geldi kursa. Hani yabancı dil öğrenirken kitlenirsin ya, konuşamazsın, konuşsan da ne dediğini hatırlayamazsın sonradan. İşte öyle kitlendim. İçimden "Allah'ım nolur adımı falan sormasınlar nolur bana bir şey demesinler, bugün değil, az daha öğrenmem lazım" diyerek orada görünmez olmaya çabalarken.. Adımı soruverdiler:')  Neyse ki temel şeyleri önceden öğrenmiştim de daha aşinaydım. Yoksa ilk kez derste öğrendiğim şeyi direkt uygulamaya dökemiyorum:))

Bu arada işaret diline ilgisi olanları Gülçin'in "İşaret Dili Eğitmenliğine Nasıl Başladım?" yazısına davet ediyorum:)


Musmutlu günler diliyorum:)







10 yorum:

  1. tek kelime ile ; HARİKASIN!!!!

    YanıtlaSil
  2. Artık birlikte işaret dili konuşabileceğiiiizz 🙆 inşallah eğitmenlik yaptığın günler de gelir, hatta birlikte yaparız inşallah :) 💖

    YanıtlaSil
  3. insanın yeni beceriler kazanması, donanımını artırması çok güzel.Kutluyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel bir konu bu :)tebrik ederim duyarliligin icin :)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel tebrik ederim 😊

    YanıtlaSil