15 Aralık 2017 Cuma

Korece Kursu | Kültür Dersi ♡

Merhabaa! 
Nasılsınız? Neler yapıyorsunuz?
Bugünlerde o kadar hareketli zamanlar geçirdim ki. 1 hafta evden çıkmadığım günleri özledim. Sessiz, sakin, kendi halimde yaşamayı seviyorum. Her şey üst üste gelince de stres oluyorum, bunalıyorum. Bugünden sonra da sakin olacağım muhtemelen zaten. Korece kursumun da dün bitmesiyle kendimi artık KPSS'ye verebilirim sanırım:) 

Kursların son günleri hep en kaynaşılan, en eğlenceli günleri oluyor. Bu kursta da 2 ay boyunca oluşturamadığımız ortamı dün oluşturduk😅 Hem bu kur cidden zordu, hem de konular yetişmeyecek diye az ara veriliyordu. Biz de birbirimizle konuşamıyorduk bile haliyle:)

Kursun son günlerinde de kültür derslerimiz oluyor. Bazı derslerde geleneksel kıyafetler giyip onları tanıyoruz, bazı derslerde de geleneksel Kore oyunları oynuyoruz. Biz dün geleneksel bir oyunu oynadık.Tabii ki yemeksiz olmazdı:)) Bizler Türk yemekleri götürdük, öğretmenimiz ve sınıftaki Japon arkadaşımız da kendi kültürlerinden yemekler getirdiler. 
Normalde acı yiyemem ama öyle güzel tatlı acıları vardı ki yemeklerin, hem acıdan gözlerim yaşardı hem de doya doya yedim:)) Bazı arkadaşarıma çok da acı gelmemiş ama ben normalde de yiyemediğim için fazla geldi:) Olsundu, yine de lezzetliydi.
Sonra da öğretmenimizin ikramı şekerlerimizi tatlı niyetine yedik:)
Yemekten sonra sınıfımıza çıkıp geleneksel bir Kore oyunu olan 윷놀이 (Yutnori) oynadık. Açıkçası bu kadar eğleneceğimi düşünmemiştim ama hem sınıfça kaynaşmış olduk hem de vaktin nasıl geçtiğini  anlamadım ve unutulmaz bir son ders oldu benim için:)
Kore'de çok çok eski yıllardan beri herkesin oynadığı, orda gördüğünüz tahtaları atarak gelen sayıya göre oynanan bir oyun. Kızma biradere benziyor biraz. Ama bence çok daha eğlencelisi:) 

Her şeyin sonu insanı biraz üzüyor tabii ki ama yine güzel insanlar ve anılar biriktirdim çok şükür ♡ 

Mutlu akşamlar  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder