22 Şubat 2018 Perşembe

Biz Hiç Büyüyemedik~♥

Merhabalar!
Bir güzel mutluluk depolayıp geldim ben! 2 gündür Gülçin'in evindeydim.  Küçükken Gülçin bize geleceğinde ya da biz Gülçin'e gideceğimizde bir gün önceden falan heyecanlanıp mutlu olmaya başlardım. Bu yaşıma geldim hala öyle hissediyorum:)) Görüşür görüşmez neler yapsak hadi şunu yapalım, hadi şunu da yapalım diye plan yapmaya başlıyoruz.

Ama artık başka bir sebebim daha var koşa koşa gitmek için. Gülçin'in pamuk gibi minicik oğlu tabii ki. Ahh nasıl özlemiştim nasıl! O da bizim sohbetlerimize ve etkinliklerimize eşlik etti 2 gün boyunca:)
Teyzesi yesin♥

Sohbet ederken Gülçin ne zamandır makyaj yapamadığından ve makyaj yapmayı özlediğinden bahsedince akşam hemen makyaj malzemelerimizi döktük ortaya makyaj yapmaya başladık. Uzun uzun sohbet ede ede makyaj yaptık. Evet arkadaşlar kadınlar kendileri için süslenirler. Yoksa neden akşam akşam kendimizi güzel hissetmek isteyelim durduk yere? Makyaj bitince aynaya bakıp bakıp "Evet çok güzel olduk, aa dur şu nasıl olacak şundan da süreyim, bu ürün nasılmış ben de alayım" muhabbetlerinden sonra makyajımızı sildik zaten :))

Bu seferki gidişimde ben teferruatlı gitmiştim. İlkokul günlüklerimi götürmüştüm:)) İnsan dostuna en utanç verici ilkokul günlüklerini bile okuyabilecek kadar güvenmeli dedik ve başladık okumaya:))
Biraz da duygulandım aslında. Mesela birlikte bir yere gitmişiz ya da okulda bir olay olmuş. İkimiz de aynı gün aynı şeyleri birbirimizden habersiz yazmışız günlüklerimize:)) Aynı tarihleri açıp okuduğumuzda çok farklı hissettim gerçekten:)

Bir de yan koltuğumuzda uyuyarak bize katılan bir Kuzey vardı bu sefer~ Biz o günlükleri okuduğumuz sırada 10 yaşımıza inmiştik bile. Bazen Kuzey araya giriyordu da hatırlıyorduk, aslında büyümüştük😅
Manzaramıza bakar mısınız?

Bu sefer erken uyuyacağız demiştik ama yine sabahı gördük sohbete dalıp:) Bazen düşünüyorum gerçekten hiç büyümeyeceğiz gibi. Hala en ufak şeyde gülme krizine girip en ufak şeylerle eğlenebiliyoruz:)
İnsanın diğer bütün sıkıntılarını bir süreliğine de olsa bir kenara bırakmasını sağlayan dostunun olması ne kadar güzel~  Bazı konularda kendimi çok şanssız hissedip üzülsem de bu konuda gerçekten çok şanslıyım~ Hele bu kişi çocukluk arkadaşınızsa o kadar eğlenceli oluyor ki! Hem sizi kız kardeşi kadar iyi tanıdığını hissediyorsunuz hem de hiçbir şey yapmasanız da çocukluk anılarınızdan bahsetmeniz eğlenmenize yetiyor zaten:))
Bu arada Gülçin'in tatlı bloğunu hala görmediyseniz şöyle buyurun efendim Rengarenkyakamoz~♥

Hepinize mutlu günler!

8 yorum:

  1. Çok keyifli olmuş, mutluluğunuz bize kadar ulaştı :) Makyaj yapıp silmek çok eğlenceli ve eskileri yad etmek eşsiz bir güzellik :))
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim keyifle okumanıza çok sevindim~♡

      Sil
  2. Ne kadar güzel böyle arkadaşlıklar 😍 Arkadaşlığınız ve sevginiz daim olsun ^-^

    YanıtlaSil
  3. Ya ne güzel insanın böyle bir dostu olması:)

    YanıtlaSil
  4. ha haaa ne tatlı saatleer :)

    YanıtlaSil